Őskáosz az e-mailek között? Leveleid gyakran kerülnek a spam mappába? Szeretnéd partnereidet könnyen és átlátható módon elérni?
Ebben a bejegyzésben 3 egyszerű tippet osztunk meg veled, ami segíteni fog neked. A bejegyzés végén elérhetők a videók, amik a teljes munkafolyamatot bemutatják, a levelek készítésétől a kuka ürítéséig.
1. Rendszerezed a leveleket
Naponta akár 20-30 e-mail is érkezhet fiókunkba, így nem mindegy, mennyire látjuk át az érkezett üzeneteket. A kedvenc könyvünk megrendelésének visszaigazolása, vagy egy hivatalos levél könnyen "elveszhet" a sok egyéb jellegű levél között. Hasznos megoldás, hogy ha valakivel gyakran levelezünk, vagy fontosabb leveink vannak, célszerű mappákat létrehozni és úgy rendezni az e-maileket. Szűrőt is megadhatunk, ami segítségével már automatikusan a kiválasztott mappába érkezik meg a levél. Ilyen szűrő lehet például a partner neve, a levél tárgya.
2. Ne szemetelj
Leveleid könnyen a kéretlen levelek mappában végezhetik, ha nem figyelsz a megfelelő tárgy kiválasztására, és leveled csupán egy linket tartalmaz. Még baráti leveleknél is célszerű egy rövid tárgyat megadni, így a címzett is könnyebben be tudja azonosítani az üzenetet, és neked sem kell amiatt aggódnod, hogy nem jutott el hozzá az üzeneted.
A spam üzenetekről írtunk korábban, E-mail fiók kisokos c. bejegyzésünkben.
"az arc... amikor rájössz, hogy nem jó embernek küldted az e-mailt"
3. "Becézgess"
Előfordulhat, hogy több ismerősödnek is ugyan az neve, az e-mail címük sem sokban különbözik, a levél megírásakor pedig nem tudsz közöttük választani és esetleg rossz címzettnek megy el a levél. Ugye te sem szeretnél ebbe a kellemetlen helyzetbe kerülni? A címzettek felvételekor megadhatsz egyedi azonosító adatokat, amikkel könnyebben be tudod azonosítani a partnereidet. Így már biztos lehetsz benne, hogy a megfelelő személyhez fog eljutni az üzeneted.
A következő videókban részletesen bemutatjuk a Freemail fiók használatát, illetve a fenti 3 tippet is megnézzük a gyakorlatban.
További információkért kövess minket a Facebookon is.